وبلاگ

با جوانسازی پوست زیباتر شوید

کمتر کسی است که عاشق زیبایی و جوانی نباشد. شما برای جوانسازی پوست صورت و داشتن جلدی سفت و شاداب چه می کنید؟ با خطوط زیر جلدی ریز، چین و چروک ، مشکلات پوستی و افتادگی  تدریجی پوست چه برخوردی دارید. آیا بیخیال می شوید؟ یا به این فکر کرده اید که برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟ از کدام روش جوانسازی پوست در طب سنتی استفاده کنیم و با کدام برندها و محصولات بهداشتی پوست خود را جوان نگه داریم. جوانسازی پوست صورت و بدن کمترین و حداقل کاری است که می‌توان جهت ارزشدهی به خود و سپاسگزاری از نعمت خدادادی پروردگار انجام داد.

چرا به جوانسازی نیازداریم

قوام و شادابی پوست از بخش‌های عمقی پوست است.  با بالا رفتن سن پروتئین‌، کلاژن و الاستین پوست کاهش می‌یابند و پوست شل می‌شود. با بالا رفتن سن، چربی زیر پوستی تحلیل می یابد. رشته‌های پروتئین اسکلت اصلی بافت پیوندی زیر پوست و هیالورونیک اسید جز بین بافتی فضای بین رشته‌های کلاژن است که باعث خاصیت کشسانی یا الاستیسته پوست می‌شود. کاهش حجم هیالورونیک اسید، خاصیت کشسانی  پوست را کم کرده و باعث افتادگی پوست می شود. با این اوصاف مراقبت و جوان سازی پوست و زیبایی ساختارصورت یک روش درمانی زیبایی بسیار جذاب و مهیج برای هر شخصی است .

چه عواملی باعث پیری زودرس می شود.

عوامل و عادتهایی چون قرار گرفتن در معرض تشعشعات مستقیم آفتاب، مصرف الکل، سیگاری بودن، عادت کردن به رژیم غذایی کم میوه و سبزی، کم خوابی، استرس، رژیم غذایی کم پروتئین و سرشار از کربوهیرات و استفاده بی رویه از لوازم آرایشی، باعث پیری زود رس می شود.

جوانسازی پوست دست‌ و پا و ‌بدن

پیری پوست صورت امری گریزناپذیر است که دیر یا زود بر روی زیبایی ظاهری ما تاثیر اساسی می‌گذارد. اگرچه نمی‌توان به‌طور کامل از پیری پوست جلوگیری کرد، اما برای کند کردن روند پیری استفاده از لوسیونها، داروها، ضد آفتابها و کرم‌های محافظتی و تقویتی ، بسیار مفید است. شما عزیزان برای جوان سازی پوست صورت در منزل چه برنامه خاصی دارید؟ با جوانسازی پوست دست در منزل، با روشهای سنتی یا دارویی بار دیگر حس جوانی کنید. اگر تا کنون از پوست خود به درستی مراقبت نکرده اید و پوستتان به جوانسازی احتیاج دارد، مسئله را جدی بگیرید. با جوان سازی پوست دست‌ و پا و ‌بدن، اعتماد به نفس خود را بازمی یابید و بار دیگر نیروی جوانی را بر رگ  و پوست خود جاری می سازید. 

رایج ترین  و سریع ترین راه جوانسازی پوست:

  • عمل جوانسازی سرپایی میکرودرم ابریژن با مکش بلورها و سلول های مرده پوست برای از بین بردن لک، آکنه  و درمان جای زخم
  • آبرسانی و جوان سازی پوست با هیدرودرم ابریژن برای صاف کردن منافذ و درمان جوش‌های سرسیاه واز بین بردن خطوط ریز
  • هایفوتراپی روشی برای به تاخیر انداختن روند پیری افراد بین ۳۰ تا ۸۰ سال
  • لیزر جوانسازی فرکشنال جهت بازسازی  لایه های خارجی پوست آسیب دیده
  • تزریق بوتاکس به عضله عصبی و انقباض وصاف شدن صورت برای چند ماه
  • درمان تزریقی پی آر پی با تحریک کلاژن جهت جوان سازی طبیعی و ترمیم علائم پیری
  • تزریق ژل همراه با حجم دهی و درخشندگی و طراوت پوست
  • جوانسازی پوست صورت  مزوژلبا افزایش سطح کلاژن و بهبود خون رسانی به بافت پوستی
  • ضربات کوچک  به پوست با میکرونیدلینگ جهت کلاژن سازی  و جوان سازی پوست
  • مزوتراپی یک روش تزریق مواد با استفاده از سوزن های ظریف  با نفوذ ۲ تا ۴ میلی متر در کمترین زمان
  • تکنیک پیشرفته مزونیدلینگ  برای از بین بردن چین و چروک  با ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ  
  • تزریق مزوبوتاکس ترکیبی از مزوتراپی و بوتاکس  و لیفتینگ صورت با نخ
  • ژل پروفایلو، پلاسما ژلو تزریق چربی زمانی که چین و چروک صورت عمیق است .

جمع بندی جوانسازی پوست:

 در بین موج عظیمی از انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی  و دارویی برای جوانسازی پوست، ما به شما برند زیمانگ را معرفی می‌کنیم که بر طرف کننده مشکلات رایج پوستی ،  درمانگر جای زخم آکنه ،از بین برنده لکه‌های پیری ، چین و چروک و افتادگی پوست صورت  است.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری: