وبلاگ

فیشیال صورت معجزه می کند

فیشیال صورت چیست؟ تفاوت فیشیال با پاکسازی چیست؟ با مزایای فیشیال  صورت تا چه اندازه آشنا هستید؟ اگر زیباجویی هستید که به دنبال جواب این سوالات هستید با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با این مقوله با خیال آسوده از خدمات فیشیال صورت و محصولات مکمل آن( برند زیمانگ ) بهره ببرید.

بهترین انتخاب چیست؟

سطحی‌ترین بخش پوست بنام( لایه شاخی) است که، از سلولهای مرده پوشیده شده است. سلول‌های مرده  محافظ بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی را حذف و سلول‌های جدیدتری جایگزین آنها می‌کند. درست به این علت است که بخش مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کدرشدن پوست می‌شوند. فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای پاکسازی این سلولها و داشتن پوستی شاداب، سالم، شفاف و درخشان است. اگر می خواهید در ارتقاء روتین های مراقبت پوستی خود، راهی به جز محصولات بهداشتی استفاده کنید، فیشیال صورت بهترین انتخاب شماست. پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال یک روش درمانی تایید شده احیای پوست است. فرآیندی که شامل چندین مرحله جداگانه برای مراقبت از پوست، از جمله CTM، پاکسازی، لایه برداری، آب رسانی عمقی  وماساژ پوست است که معمولا انجام تمام آن ها در عرض یک ساعت امکان پذیر است. در فیشیال، معمولا از کیت های روشن کننده پوست استفاده می شود تا با پاکسازی و بستن منافذ باز صورت، سلولهای مرده را از سطح پوست جدا کند. این درمان پوستی، با یک لایه بردارو ماسک معمولی شروع به درمان می نمایدو بعد پاکسازی با بخار و ماساژ صورت و انواع   کرم‌ها و لوسیون ها تغذیه می شود. به بیان ساده تر، فیشنال درمانی است که با هدف بهبود ظاهر پوست و استراحت و آرامش بیشتر پوست انجام می‌شود.

تفاوت فیشیال با پاکسازی

تفاوت فیشیال با پاکسازی

فشیال و پاکسازی هر دو به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی، مبارزه با لکه‌ها و جوانسازی پوست کمک می‌کنند و شباهت زیادی به یکدیگر دارند. ولی از لحاظ تکنیک های انجام آن متفاوت بوده و در میزان اثردهی با هم تفاوت دارند.

از نظر زمانی پاکسازی پوست را باید هر ۲ تا ۳ هفته یک بار انجام داد اما فیشیال نیازی به تکرار مداوم ندارد و می‌توانید هر دو ماه یکبار انجام دهید تا نتیجه قابل توجهی دریافت کنید.

فیشیال نوعی پاکسازی است که بعد پاکسازی عمقی شامل ماساژ صورت و افزایش خونرسانی به قسمت های مختلف پوست می‌شود که این خود، یکی از مهم ترین و اساسی‌ترین مراحل انجام فیشیال است.  

در فیشیال علاوه بر پاکسازی با ماساژ صورت، خون با سرعت بیشتری در رگ ها جریان می‌یابد و از این رو موجب بهبود سلامت بافت ها و تنفس بهتر پوست شما می شود. اما در پاکسازی تنها منافذ پوست باز می‌شود.

در عمل پاکسازی پوست تنها از یک نوع ماسک مخصوص برای تمیز شدن پوست استفاده می شود ولی در فیشیال علاوه بر پاکسازی، پوست صورت با دست و یا دستگاه های مخصوص ماساژ داده می‌شود. همچنین از انواع محصولات برند زیمانگ برای از بین بردن چین و چروک و لیفت پوست صورت استفاده می‌شود.

نکته دیگر اینکه در روش پاکسازی زمان و هزینه کمتری لازم است. اما عمل فیشیال بین ۱ تا ۲ ساعت زمان برده و هزینه بیشتری نسبت به پاکسازی دارد.

استفاده از محصولات برند زیمانگ و مجموع تکنیکهای بکار رفته در روش فیشیال باعث شده، در مدت زمان کمتری به نتیجه مطلوب برسیم. اما اثر آن مدت طولانی‌تری ماندگار شود.

با مزایای فیشیال صورت آشنا شویم

مزایای فیشیال  صورت

با هم تعدادی از مزایای طولانی مدت فیشیال صورت را مرور می کنیم.

لیفتیگ صورت :

فیشیال یکی از بهترین روش‌های لیفت و سفت کننده پوست صورت است. به این ترتیب که با ماساژ صورت، باعث آب رسانی بیشتر به پوست شده و به سفت تر شدن آن قسمت کمک می کند. این تکنیک نتایج طولانی مدتی دارد و پوستی عاری از لک را برایتان به ارمغان می‌آورد.

رفع مشکلات پوستی

در این پروسه پوست به صورت اساسی و عمیق تمیز می شود و تنها یک جلسه لازمست تا بسیاری از مشکلات پوستی مانند  آکنه خفیف، جوش سرسیاه، کومودون ها یا خشکی پوست برطرف شود.

محرک کلاژن سازی طبیعی:

یکی از مزایای خوب فیشیال در این است که علاوه بر روشن نمودن پوست؛ با ماساژ مستمر، محرک کلاژن سازی سلول های پوست صورت می شود.

رفع علائم پیری:

انجام منظم این روتین درمانی علایم افتادگی و چین و چروک پوست را از بین برده و پوست شما را برای مدت زمان طولانی‌تر از شل شدن محافظت میکند.

تقویت عمقی پوست:

پس از انجام پاکسازی، ماساژ و ماسک، اینک پوست صورت برای جذب هر گونه ماده تقویت کننده آماده می‌باشد. در این حالت استعمال سرم و یا مرطوب کننده زیمانگ جهت تقویت  پوست معجزه می‌کند. به همین دلیل اغلب از سرم‌های ویتامین C برای تشکیل کلاژن استفاده می‌شود.

تمرکز بر یک هدف کلی :

در روشهای درمانی مختلف استفاده شده در فیشیال، یکی حکم آبرسانی دارد، دیگری کمک می‌کند تا پوست سفت و محکم شود، و تعدادی بر روی رفع مشکلات  پوستی تمرکز می‌کنند . نتیجه کار در نهایت ترکیبی از اثرات مثبت خواهد شد.

پاکسازی عمقی:

در پاکسازی عمقی هر گونه تجمع چربی، سموم، کثیفی‌ها و باکتری‌هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند، برداشته می‌شوند. با لایه برداری قوی میکرودرم، بعد شستشوی سلول مرده، منافذ از بین رفته و امکان جذب بهتر دیگر محصولات محیا می شود. البته فیشیال صورت را دو الی سه روز پیش از مهمانی یا عروسی انجام دهید تا اثردهی آن را بیشتر حس کنید.

جوانسازی و زیبایی:

بطور خلاصه جدا از رفع مشکلات پوستی، پس از انجام فیشیال صورت، پوست شما درخشش و زیبایی بهتری خواهد داشت و طراوت و نرمی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

نتیجه فیشیال صورت

و در نهایت هزینه فیشیال صورت

هزینه فیشیال صورت در هر کلینیک و هر شهر متفاوت هست . قیمت‌ها با توجه به نوع خدمات، کیفیت مواد مصرفی برای پاکسازی، اعتبار کلنیک یا مرکز مراجعه به استان یا مرکز استان متفاوت خواهد بود. همچنین دستمزد پزشک زیبایی، کارکرد دستگاههای مصرفی و میزان خدماتی که برای زیباجو ارائه می‌شود، نیز در قیمت عمل دخیل خواهند بود. در شهرستانها و سالن آرایشگاهی قیمت کار پایین بوده و رنجی بین ۲۰۰ هزارتومان  تا ۵۰۰ هزار تومان ممکن است داشته باشد. ولی در مراکز درمانی مجهز و مرکز استانهای بزرگ باتوجه به مراحل ویژه‌ای که روی صورت مراجعه کننده انجام می‌شود، قیمت بالاتر خواهد بود. اگر می خواهید از بابت اپراتوری که فیشیال را برای شما انجام می‌دهد، تجهیزات کلینیک، استاندارد بودن دستگاه‌ها و مصرف مواد اولیه از برند زیمانگ  اطمینان حاصل کنید، با ما در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری: